Η υπερβολική ταχύτητα τα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, στο Άδενδρο

Ολοκληρώθηκε η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης του  τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος που συνέβη το περασμένο Σάββατο 13 Μαΐου. Σύμφωνα, με το πόρισμα η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ήταν η αιτία η υπερβολική ταχύτητα  (144,343 km/h) της αμαξοστοιχίας τη στιγμή του συμβάντος.  

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών, Θάνο Βούρδα, ο οποίος σήμερα το πρωί πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των Διοικήσεων των Σιδηροδρομικών Εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών,  Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα:

·         Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε»

·         Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής

·         Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης.

H προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης

 

 

 

Be the first to comment

Απάντηση